Richting Italië voor de eerste Nederlandse fles Wasparfum

Richting Italië voor de eerste Nederlandse fles Wasparfum

Het is dinsdag 2 uur in de ochtend als we vanuit Urk wegrijden richting Italië. De boys hebben we de avond ervoor al weggebracht en logeren heerlijk bij oma en bes! Ja, af en toe gooi ik er even een Urker woordje tussen, maar bes is dus ook “oma” maar dan de andere oma om verwarring te voorkomen.

De puntjes op de i

Het doel van onze reis is om de laatste puntjes op de i te zetten zodat ons “eigen” product zo snel mogelijk via de website en verkooppunten verkocht kan worden! Maar natuurlijk nemen we ook nog even een voorraadje wasparfum mee die we al met veel succes in onze kledingwinkel verkopen!

Zo leuk om te zien en te horen dat de mensen letterlijk op de heerlijke (was)geur afkomen! Ongekend! Op de heenweg staat een overnachting aan het prachtige Comomeer gepland. Het is vroeg in de middag als we aankomen in ons hotel en gaan eerst lekker even uitrusten aan het prachtige zwembad.

Het zit in de kleine dingen

Aan het einde van de middag lopen we heerlijk uitgerust langs het schitterende Lago di Como richting het oude centrum. Je krijgt hier meteen weer energie, en nieuwe ideeën komen gelijk weer op na het zien van het heerlijke "La Dolce Vita".

Heerlijke geuren, prachtige etalages en overweldigende schoonheid. De schoonheid van de Italianen zit voor mij in de eenvoud die ze gebruiken.... Met de meest simpele dingen, maken ze de mooiste gerechten, kleding, tassen, schoenen en jaaaaa ook geuren!!

Op weg naar de wasserette

Na een heerlijke maaltijd gaan we weer terug naar ons hotel. Spannend, want de volgende dag hebben we weer een meeting met Allessandro, “bedenker” en oprichter van Le Essenze di Elda. Heerlijk uitgerust vertrekken we de volgende ochtend richting de, voor ons inmiddels, welbekende wasserette!

Allessandro is in tegenstelling tot veel Italianen, een pietje precies en wil graag alles perfect geregeld hebben voordat de “Nederlandse” fles op transport kan. Kijk, daar hou ik van! Niet alles aan het toeval overlaten en alles goed georganiseerd verwerken en dus ook verkopen. Je werkt tenslotte met producten die veel zorg en aandacht nodig hebben.

Een nieuwe voorraad Wasparfum

Na ons fijne gesprek laden we de auto nog vol met een nieuwe "testvoorraad" aan wasparfum natuurlijk en gaan weer op weg naar huis. Onderweg terug naar Nederland pakken we de mooie autoroute dwars door het Zwarte Woud. Omdat ik heeeeel goed op de chauffeur moet passen, besluiten we om daar nog een laatste overnachting te boeken!

Zodoende kunnen we op dag 3 dan ook weer heerlijk uitgerust de laatste kilometers richting huis maken.

Naar huis

Heerlijk weer naar huis, naar de kids en naar ons werk! Want in deze laatste weken voor uitlevering van onze Nederlandse wasparfum moet er evengoed nog hard gewerkt worden!

Tussendoor even voorstellen... mijn naam is Diana, schrijfster van dit blog

De laatste wijzigingen aan de Nederlandse flessen Wasparfum

Op dit moment van schrijven worden de laatste wijzigingen aangebracht voor de "nederlandse" flessen en is het een kwestie van labelen, op transport en dan snel naar Nederland! Want het wordt tijd dat Nederland ook kennis gaat maken met DE wassensatie uit Italie, het is tijd voor Wasparfum.nl!

Bel Lavaggio!

Terug naar blog

9 opmerkingen

Goedemiddag

Ik zal mij even voorstellen
Rachel bakker 49 jaar uit Hoogeloon
Ik sta op weekmarkten en braderies met producten van kurk
Nu wil ik er een tweede product er bij doen
En omdat ik al kennis heb gemaakt met jullie product en erg blij van word
Is dit wel een product wat ik er graag bij wil doen
Nu zoek ik dus de leverancier waar ik het kan inkopen voor inkoop rijd natuurlijk
Zou u mij hierover meer kunnen vertellen waar en hoe jullie precies werken?
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet
Rachel bakker
Kurkengo@gmail.com
0651227847

Rachel Bakker

Hallo, ik heb nu bijna 6 jaar een kleding/accessoire winkel in Borne.
Graag zou ik mijn assortiment willen uitbreiden met deze heerlijke wasparfum. Zou ik hier voor in aanmerking kunnen komen?
Alvast bedankt
Groetjes Chantal Platenkamp

Chantal Platenkamp

Fijn kennismaking gedaan te hebben met wasparfum,Wat een heerlijk en fijn product en zuinig in het gebruik.Je hebt er echt niet veel van nodig. De was ruikt fris en heerlijk en de geur blijft ook lang hangen.
Zeker een aanrader ga zo door!!!

Helene

Thanks Diana, dat je ons laat kennismaken met de heerlijke geuren van wasparfum. Ik ben verkocht!! Heerlijk…..ik ga ze allemaal uitproberen. Succes !!

Alie van den Berg

Plaats een reactie

Let op, opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.